torsdag 25 mars 2010

TRÄDGÅRDS DRÖMMAR!

I tisdags kväll hamnade jag ofrivilligt framför TV:n med en liten kräksjuk kille i knät. Flippade runt lite bland kanalerna och fastnade sedan i TINAS TRÄDGÅRD, ett sååå mysigt program. Somrigt barfota planterade hon underbara blommor i en skuggig rabatt.

Jag föll för vit doftpion och vita löjtnantshjärtan, så vackra! De skall absolut få flytta in i min trädgård. Har tidigare rosa varianter av båda.


Nu längtar jag efter att ta på mig mina trädgårdsskor och gå ut och pyssla och plantera, gör inte du!?
(ps. Ja, jag har stora fötter, är 181 cm lång så det hade nog sett lite konstigt ut annars.ds)

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för titten hos mig! ;)
Mysig blogg du har själv! Kommer gärna tillbaka!
Tinas trädgård har jag missat, men det låter som jag inte vill missa det igen ;)

Kram pernilla