lördag 17 april 2010

BOKTIPS!

Halloj mina vänner!
Hoppas att ni har en skön helg.

Idag skall ni få ett härligt boktips av mig. Ingen sommar utan Ernst.....

Jag är en stor fan av Ernst, tycker han är en trevlig och väldigt duktig person, så därför var denna boken ett givet val för mig.
Jag kommer att ha den liggande framme, som en vacker, uppiggande, inspirerande och mysig bok att bläddra i.
Här kommer ett litet urval av fina bilder ur boken:




Njut av din helg! Det tänker jag göra.

Kram Lotta

6 kommentarer:

bakom berget sa...

Va härligt! Jag är ju oxå en stor fan av Ernst.Han får en att må bra. Den boken hade jag inte sett tidigare. Tack för tipset! Ha en go helg! Kram Åsa.

Anonym sa...

Hej Syster!Ha en toppan skön helg.Vi går av idag så jag ska hem&mysa.Hälsa Alla.Kram

Cilla sa...

Ja men visst är han uuuunderbar!!?
Jag har hans julbok men har bara kikat i den hya hos syrran min!!
Tusen tack för gratulationen :0)
En skön helg till dig!!
Kramen Cilla

promenader på landet sa...

Hej vännen den boken vill jag ha! Skulle inte vara så dumt att ha Ernst hemma i sommar heller.... Kram Maria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilket härligt sommrigt boktips. Kan inte tänka mig att någon annan bok skulle passa bättre i hängmattan ;0).
Jag har en liten award till dig som du kan hämta om du vill.
Kram/ Anna

Annies Blå sa...

Hej! Jag är också ett stort fan av Ernst och har tipsat min man om att boken skulle vara en mycket fin morsdagspresent...så nu gäller det att hålla tummarna för att han kommer ihåg det ;). Ha en skön söndag! /Annie