torsdag 29 april 2010

STANNA TIDEN!

Tjingenling!

Hoppas att du har en bra dag!

Kul att du tar dig tid att titta in hos mig, det gör mig sååå glad.
Jag förstår att det är många med mig som känner att de inte hinner med just nu. Har noterat att flera tagit BLOGGPAUS. Kanske borde man göra det!?

Tänk om vi kunde stanna tiden för ett tag, visst vore det underbart! Hinna göra det man vill och måste, och sedan ha tid över att bara njuta av allt .....



Dessa små söta Marina tavlorna skulle jag gärna hänga upp hos mig. Hittade dem hos Port House , som både har nätbutik och vanlig butik i Kosta och i Göteborg. En underbar butik om man gillar Marin och Lantlig inredning.

Sköt om dig!

Kram Lotta

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Ja visst..det är ju jättemycket just den här tiden på året. Jag har tänkt tanken någon gång, att ligga lite lågt med bloggen. Men det verkar som om det är just då, som dom flesta ideerna om inlägg, dyker upp i huvet.
Tavlorna är jättefina!
Trevlig helg! Kram Åsa.

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Ja ibland skulle det inte göra något om dygnet hade någon extra timme :)

Kanonsnygga marina tavlor!

Kram kram
LInda

Vita rosor och förgätmigej sa...

Det blir rundstav för dig då! *blink*
Du kanske skulle ta dig tid att sitta ner och tälja lite. Så nära meditation man kan komma...
Vilka snygga tavlor, tycker jag som inte ens är särskillt marin av mig.
Kram/ Anna

Hvita Hjärtat sa...

Hej vännen! Tittar in och önskar dig en riktigt trevlig valborg! Du är verkligen duktig som hinner med både jobb, allt som ska göras denna tid och dessutom uppdaterar bloggen så ofta! Själv bloggar jag på deltid för tillfället ;o)

Kramar,
Jennie