lördag 5 juni 2010

HELG MYS!

Underbart med helg, eller hur!?

Min laptop är fixad, tjohooo jag kan blogga igen!
Tack snälla doktor D. för hjälpen. Tur att det finns folk som förstår sig på "kraschade" datorer.

Idag ser jag fram emot en egen stund med fotbehandling och massage som jag fick i morsdagspresent, det skall bli sååå skönt.



Bilderna är från vårt uterum som verkligen används flitigt nu. Växterna trivs bra och både mitt Olivträd och min Calamondin har fått långa skott. I veckan fick jag ett större träd i present av M o P som också fick flytta in. Vad det är för något visar jag en annan dag. På trädet växer något stort och gult som går att äta....

Hoppas det härliga sommarvädret har kommit för att stanna!

Önskar dig en riktigt skön helg, och tack för att du tittar in hos mig.

Stor kram från Lotta

1 kommentar:

Happy Doris sa...

Tack gode Gud, att det finns datorfixare! Annars hade jag ju fått abstinens :)
Så mysigt uterum du har! Förstår att det används flitigt :)
Kram från Jonna ♥