tisdag 1 juni 2010

ONE MORE SLICE!

Halloj, kul att du tittar in hos mig!

I helgen blev jag lycklig ägare av Leila Lindholms nya bok One More Slice. En underbar bok med mycket godsaker och vackra bilder. En riktig feel-good-bok för mig som är en stor fan av Leila och hennes stil. Älskar programmen Leila bakar och Leila på Landet. Jag tycker det är så synd att hennes tidning, Leilas Country Living försvann, men jag hoppas att den snart kommer tillbaka.

Idag bjuder jag på några härliga bilder från boken.





Det känns som om sommaren kommit till oss nu, hoppas att den stannar kvar! Igår kväll var vi en skön kvällstur med båten, sååå härligt, mer om det imorgon.

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

1 kommentar:

Den där Marie sa...

Jag säger bara: Mums Fillibabba! :)
Härliga bilder!
Jag ser fram emot att höra om er båttur.
Kram från Jonna ♥