tisdag 22 juni 2010

SMÅ, SMÅ SKÅLAR...

Halloj alla bloggvänner som trots sommaren kikar in hos mig!

Hoppas att ni har det bra och njuter av vädret.
Bara 2 arbetsdagar kvar och sedan är det Midsommar, så härligt!
Vi ser fram emot några sköna dagar på Hageberget, M. o P´s landställe där vi skall dansa runt stången vid Läckö Slott. Det skall verkligen bli underbart att komma "hem" och hälsa på.
Vad har ni för midsommarplaner?

Småskålar får man ju aldrig för många av, perferkt till smått & gott. Mina nya små favoriter kommer från Greengate som har så mycket fina saker. Skulle inte ha något emot att äga allt.....

I eftermiddag får vi besök av Amerikanska vänner. Vi skall bjuda dem på en båttur med middag på en öde ö. Det ska bli såå skönt att komma ut på havet!

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilka söta skålar, så charmigt med prickigt!
Greengate har mycket fint.

Charmig blogg! Hit kommer jag gärna igen.

Kram Maria

Levis o Vilda sa...

Ja, jag ääälskar Greengate och är särskilt förtjust i just deras prickiga grejjer. Termosen är väldans fin den med ; )
Kram Mia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad kul att du kikade tillbaka, åh tack för dina rara ord. Ja vi är mer än nöjda över vårt hem!

Jag länkar till dig från min lista också, så vi hittar tillbaka till varandras bloggar :)

Snart midsommar! Har ni några roliga planer?

Kram Maria

Hvita Hjärtat sa...

Söta skålar! Vi ska fira midsommar hos mina föräldrar. Hoppas ni hade kul till havs!

Kram,
Jennie