måndag 5 juli 2010

PICKNICK MED UTSIKT!

Hej!

Måndag och vår första riktiga semesterdag, underbart att bara kunna ta dagen som den kommer....
Denna veckan har vi inte något särskilt planerat. Om vädret är fint blir det båt och bad, om inte har vi en vääääldigt lång att göra lista att beta av.

Ett av sommarens projekt är att bygga vidare på vår altan utanför uterummet så att den binds samman med trappan upp i berget. Där har vi en härlig utsiktsplats som är perfekt för en mysig picknick.




Kul att du tittar in hos mig, jag blir så glad om du lämnar ett litet spår innan du går så att jag kan hitta till dig.

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Så otroligt vackert ni bor! Jag avundas dig den utsikten.
Jag har oxå min första semesterdag idag. Så skööönt!
Hoppas du får en härlig semester.
Kram Åsa.

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilken härlig utskit ni har, nu blir man så smått avundsjuk. Ljuvligt vackert

Ha det gott
kram Anna

Amazingdays sa...

Vilken utsikt. Den picknicken skulle jag gärna varit med på. En annan har utsikt över hela Lund (Domkyrkan, Allhelgona kyrkan, sjukhuset mm) men det finns ingen lika mysig picknick hörna här... Total avsaknad av sådana "hörnor".
Kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vilken utsikt, helt fantastisk!

Vad haärligt att ni påbörjat er semester :)
Min semester börjar nästa vecka och här har vi också en lååång lista på saker som ska betas av.

Ha en fin kväll!
Kram kram