fredag 9 juli 2010

SOMMAR I BADRUMMET!

Idag är ni välkomna in på en titt i vårt medelhavsbadrum!

Igår hade vi regnväder hela dagen, väldigt välbehövligt för naturen är torr nu.
På förmiddagen hade vi besök, men på eftermiddagen passade jag på att greja lite inne, städa badrummen och baka bullar.



Somriga armband i hemvirkad korg. Smycken från MAIdesign.

Detta badrum ligger i den övre delen av huset där jag och M. bor och används mest av oss. Barnen har ett badrum med badkar vid sina sovrum.

Då badrummet ligger mitt inne i huset och inte har någon yttervägg har vi gjort fönster av glasblock för att få in lite ljus.
Hela badrummet är gjort av min M.

Lite marint med stenar & snäckor har jag så klart i mitt badrum också.

Efter regn kommer ju sol så nu hoppas vi att solen snart kikar fram hos oss igen!

Kul att du tittar in hos mig, lämna gärna några spår innan du går, då blir jag sååå glad!

Kram Lotta

1 kommentar:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Underbara färger i ert badrum...
Det känns verkligen som att komma till medelhavet med de turkosa färgerna och snäckorna :)

Och vad kul att ni hittade blåbär i skogen, här har de nästan torkat bort tyvärr. Lite regn skulle verkligen behövas här också!!

Måste pröva mig på blåbärsscones också nån gång, såg gott ut.

Ha en härlig helg!
Kramar Linda