onsdag 18 augusti 2010

Ljungen blommar!

Hej, hoppas att du har en fin dag!

Jag njuter av ännu en ledig onsdag tillsammans med barnen. Imorgon är det slut, då börjar de stora skolan igen. M. i sjuan och R. i femman, hjälp vad stora de blivit.

På tomten blommar ljungen för fullt. Helt otroligt vacker med sina färgskiftningar, men den påminner oss om att vi närmar oss höst nu.

Ibland tycker jag att det enkla kan vara det vackra....

Jag har plockat ljung och kärleksört på tomten och satt i min Aaltovas.



Hela berget upp mot vår Utsiktsaltan är täckt av blommande ljung.

Tack för att du kikar in, lämna gärna ett litet spår innan du går!

Carpe diem!

Kram Lotta

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag tycker att det blir bara finare och finare på din tomt.
Tänk, att ha blommande ljung utanför huset. Så vackert.
Snyggt oxå med ljungen i vasen där. Så ska jag oxå göra. Det blir nog fint att ha på bordet till helgen, då vi ska äta kräftor här.
Ha en fin dag!
Kram Åsa.

Anonym sa...

Hej Syster!Hoppas att ni får en skön dag.Va fint de är med ljung....Kram FR NACKA