måndag 23 augusti 2010

Välkommen till bords!

Hej!

Hoppas att du haft en skön helg!

Idag får du en liten titt på hur vår matplats i huset ser ut idag. Här har vi knappast suttit sedan innan sommaren då vi numera alltid äter i uterummet.

Vaxduken med stenar som jag tidigare hade har fått flytta ut. Jag håller nu på att fundera ut vad jag ska köpa för någon ny. Har insett att med 3 barn och kompisar så fungerar det bäst med en riktig vaxduk på bordet. Kanske blir det den beige med vita prickar från Stoff & Stil, eller något mera färgtokigt från Greengate!? Vi får se....

Dörren går till uterummet och vidare ut på våra altaner.

På etaget ovanför ligger vardagsrummet och vårt sovrum.
Matbord och stolar i björk kommer från Ikea.

Kul att du tittar in hos mig!

Imorgon tänker jag ta med er ut genom dörren till uterummet och matplatsen vi har där. Hoppas att vi ses då!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad fint ni har det! Ser så fridfullt och ljust ut. Spännande med olika etage i huset. Blir lixom lite mer liv i huset när man kommer upp ett plan och ändå har utsikt över resten av huset. Jag håller tummarna att du får förlängt på ditt jobb. Måste vara jobbigt att gå och fundera. Bättre att få veta hur det står till så man kan förhålla sig till det som väntar. Hoppas att allt är bra med alla i familjen...


Kram/ Anna

bakom berget sa...

Du har verkligen ett fint hus! Jag gillar när rummen ligger i olika nivåer.
Vilken vacker headerbild du har!
Ha en bra dag! Kram Åsa.

MIN LYCKA ♥ sa...

Åhh älskar etagehus, snyggt!!

Bella sa...

Åååh, så kul att få följa med hem till dig :) Jättefint och hemtrevlig hus du har, förstår att ni trivs där!!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella