fredag 24 september 2010

Välkommen fredag

Hej vänner!

Visst är det härligt att det är fredag igen!?
Jag njuter numera vekligen av denna dagen då jag slutar tidigt och kan ha fredagsmys med familjen.
Under flera år jobbade jag alltid till 19.00 varje fredag, hemma tidigast 19.30, så jag missade hela myset med barnen. Att sedan tvingas jobba helgen varannan vecka också det var verkligen inte kul.
Jag är så glad och tacksam över mitt nya jobb med bra arbetstider och närhet till hemmet. Det känns också väldigt skönt för mig att nu kunna klara att ta hand om familjen själv när M. reser i jobbet, att inte behöva vara beroende av barnvakt.



I helgen blir det mycket familjemys då M. reser till Italien i jobb nästa vecka. Jag hade gärna följt med på en liten tripp....

Önskar dig en riktigt skön fredag!

Kram Lotta

Inga kommentarer: