onsdag 20 oktober 2010

Julplanering

Hej vänner!

Kanske är vi inredningsintresserade lite tokiga!?
Jag har börjat att planera och fundera lite på julen. Tidigt?!?!

Med nästan 20 år i en inredningsbutik som dekoratör så är man ju van att börja i god tid, ler.

Några nya saker har jag redan beställt, det är ju sååå smidigt med nätshopping.


Band och tyg från Stoff & Stil, gris från Ellos, korg och tomte från Elsas Hem.
Ryamatta i rött från Ikea.

Måste också erkänna att vi redan köpt hem pepparkakor som vi glatt mumsar i oss, fniss.
Nu lovar jag vänta ett litet tag innan jag visar mer jul här hos Lottas Home, men snart....

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

7 kommentarer:

Anette sa...

Ja, tänk att det inte är så väldigt långt kvar nu till jul. Man måste kanske börja tänka på klappar och pyssel ;)

Idag skulle det snöa 5 cm hos oss.

Ha en fin dag

kramar @nette

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad mysigt! Blir glad i hela kroppen ;0)...

Kan tänka mig att det är lite enformigt med armbanden men det måste var heeeelt underbart att ha möjligheten att jobba hemifrån! Vi är inlåsta här hemma för lilla M har varit sjuk sedan i lördags. Åh, det är sååå trist :0(. Men ingen höst utan förkylningar...

Kramis/ Anna

Unknown sa...

Jag har oxå fått snurr på hjärnan när det gäller jul,det är ju så myyyysigt,så visa gärna fler av dina fina bilder..:))Önskar dig en riktigt mysig och bra dag...Stor kram/Annelie

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Ja det är nästan så det är dax att se över sin julsamling om något skulle behövas kompleteras.
det är såkul att köpa något nytt inför varje säsong! :)

Visst börjar man så smått längta till jul nu, speciellt när man får höra att det kanske ska snöa idag o allt fast än duggar regnet tätt...

Ha en fin dag!

Unknown sa...

Tjooohooo Lotta!!! Jag kan maila bilder och priser till dig,om du vill..Men det får bli imorrn för idag har jag inte tid..:)KRAAAM/Annelie

Hoffmans Design sa...

Själv tycker jag om julen. Ser framemot att ta fram alla ljustakar till adventen och allt annat som kommer sedan.
Mysigt.
Kram

Bella sa...

Hi hi klart det ska börjas i tid!! Jag både älskar julen och vill njuta så länge som möjligt, men vill samtidigt inte att alla julsaker ska plockas fram allt för tidigt i butikerna, men nu är det snart helt okej :)

Fina saker du köpt!!

Hoppas du får en mysig onsdagskväll

Kramar Bella