måndag 18 oktober 2010

Lite grönt

Hej vänner!

Hoppas att ni haft en skön helg i det härliga höstvädret!

Vi har haft en mysig helg med mamma & pappa på besök.
Båten har kommit upp på land och vi har gått en härlig promenad vid havet.

Det blev så tomt i vårt uterum när mina citrus och olivträd fått flytta in.
Jag begav mig till plantskolan och köpte lite nytt grönt och skönt att pigga upp det med.


Idag på morgonen hände något roligt. Vår älskade katt Tiger som varit borta i 2 veckor kom tillbaka, tjohoo så glada vi blev!

Önskar dig en bra start på veckan!
Kul att du kikar in hos mig, lämna gärna ett litet spår så att jag kan hitta in till dig.

Kram Lotta

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint och mysigt du gjort..:)) Ha en riktigt härlig Måndag..Kram/Annelie

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Undrar var er katt har haft för sig under tiden den var borta...
Vad skönt att han är hemma igen välbehållen! :)

Jag måste snart också ta in mitt olivträd.

Trevlig veckostart!
Kram kram

Hoffmans Design sa...

Vad fint det blev med nytt.
Vad roligt att katten hittade hem igen. Släpp inte ut katten igen. Man blir lite tossig när dom försvinner. Men här var ett lyckligt slut.
Må gott
PSSSST härlig blogg.

Annies Blå sa...

Jippie! Vilken tur att katten kom tillbaka, så glad för er skull :)!
Jättemysigt ser det ut på din trappa, får nästan lite julstämning :).
Kram/Annie

Anonym sa...

Hej! Va´kul att katten kom hem igen:) Kusinen Ulrika

MIN LYCKA ♥ sa...

Skönt att Tiger kom tillbaka! Han längtade nog efter er och all go mat;)

Visningen gick bra! Skönt att det är över. Är helt slut. Nu är det en evig väntan tills budgiv börjar och tar slut, hoppas på det bästa!

Båten är på land för vår del också. Inget jättegott båtväder direkt. Tur att ni fick några humrar till slut efter allt slit. Det är ju trots allt det man jagar. Jag köpte krabbklor i helgen och smaskade på, är gott det me.

Nu ska jag det bli gott och krypa ner framför TV:n och låta filten ligga ihopknycklad efteråt, slut på det pedantiska efter idag;=)!!

Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Glömde...
Visst hade det varit skönt med semester, sol och bad och värme! Inser att husköpet gör att det där med att drömma är nog det närmsta man kommer playan;) Haha!