söndag 24 oktober 2010

Muffinsscones

Halloj!

Sköna söndag är här med härlig sovmorgon och lång frukost sååå skönt....

Idag startar dagen precis som i går, med ösregn.
Undrar hur mycket vatten det egentligen finns där uppe!?

Att baka något gott till fikat är alltid trevligt, igår blev det muffinsscones som självklart går att variera i det oändliga.

Här kommer receptet om någon blir sugen på att prova. Jag byter ut lite av vetemjölet mot grövre mjöl ibland, lite man tager vad man haver....



Hoppas att du får en riktigt skön och mysig söndag!

Tack för att du kikar in hos mig och gör mig glad med en kommentar, ler.

Höstkram Lotta

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Mums! Ser super gott ut! :D
Önskar dig en trevlig söndag! Kram Maria

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken mysig söndag. Jag sitter och väntar på tidningen GT som alltid knackar på vår dörr, då är det frukostdags;)

Det är stopp i vårt avlopp i köket. Sådär skoj! Ingen mysmat igår kväll och ingeting i dag, skit!! Tur att visningarna är över för köket är ett kaos. Riksbyggen har ingen VVS gubbe som har jour, tycker jag är knepigt, tur att inte vattnet sprutar hej vilt! Hujedamig!

mitt skärgårdsliv sa...

Ser riktigt gott ut det där! Önskar även dig en riktigt trevlig söndag! kram!

Unknown sa...

Muuums va gott det ser ut,nu vet jag va jag ska baka nåndag,jag älskar scones...:)) Ha en fortsatt mysig söndag...KRAAAM/Annelie

Hoffmans Design sa...

Dom såg väldigt goda ut.
Kram