måndag 1 november 2010

Ser du stjärnan i det blå

Hej vänner!

Hoppas att ni haft en riktigt skön helg!

Idag är jag hemma med V. som har feber, ögoninflammation och en förskräcklig hosta som håller oss vakna om natten. Fy för dessa hemska höstförkylningar!

Jag måste nog erkänna att jag är lite jultokig.
Ni får stå ut med att det blir lite juliga inlägg mellan varven trots att jag lovat vänta, ler.

Jag har köpt en ny adventsstjärna som jag funderar på var jag ska ha. Nu står den i det runda fönstret i V-rummet, men kanske skymmer den utsikten lite för mycket!?


Ser du stjärnan i det blå.....(kunde inte låta bli, fniss.)

Kul att du kikar in och förgyller min dag med dina snälla kommentarer.

Önskar dig en bra start på veckan!
Ta hand om dig.

Kram Lotta

4 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Visst är det en envis hosta som går... Nu har alla våra barn drabbats och det verkar som om jag står näst på tur. Suck. Hösten är ingen vidare tid när det gäller förkylningar. Vilken söt stjärna du har hittat! Jag tycker att den gör sig perfekt där i fönstret. Det är ju ändå mörkt mest hela tiden ;0). Ska nog också börja så smått med lite julpyssel. Behövs lite glädje i allt det här mörka kalla...

Kram på dig gumman!

Anna

Unknown sa...

Vilken söt stjärna och jula på du för det är ju såååå fint..:))Krya på er nu och ha en skön måndagkväll..Kramiz/Annelie

Hoffmans Design sa...

Det e inte kul att vara sjuk. Hoppas V kryar på sej snart har han inte höstlov det har mina barn då är det extra tråkigt att var sjuk.
Tjusigt stjärna det gör inget prata du på om julen den e snart här
Kram

Hoffmans Design sa...

Oh ska ni till Gårda vad kul där är vi varje sommar och seglar med optimist och triss. Vår båtar ligger där. Då måste vi träffas där någon gång. Kram