torsdag 4 november 2010

Tid för bak & mys

Halloj vänner!

Hoppas att ni har det bra!

Idag är det dax för mig att återgå till jobbet igen efter några dagar VAB och ledighet.
Det har varit riktigt skönt med lite extra ledigt och mystid med barnen.
Igår var V. piggare och vi var en liten tur in till stan och biblioteket.

Vi har också passat på att baka inför helgens innebandyfika försäljning.


Jag gillar att baka muffins. Det går snabbt & lätt och kan varieras i det oändliga. Dessutom finns det så mycket fina formar att använda, fniss.

Önskar dig en fin dag!
Tack för att du kikar in och för snälla kommentarer som förgyller mitt liv.

Kram Lotta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de toppen mysigt.Vilka fina hjärtan på tråd du hade gjort förnågra dagar sen.Hälsa alla Kram Syster yster

Annies Blå sa...

Jag tycker också om att baka muffins...just för att de är så lätta att variera och så är de så enkla att frysa in och ha på lager! Fina formar gör en riktigt glad...tyvärr är utbudet inte så jättestort här och de fina som finns är jättedyra!
Kram/Annie :)

promenader på landet sa...

Hej vännen så jättefina muffins formar! Må så gott kram från Maria

Underbara Juletid sa...

Mysigt, jag gillar också muffins.

Bella sa...

Ååh, vilken fin ny header du har!!

Har inte blivit någon bloggläsning i veckan, har haft lite för mycket tankar på annat efter måndagens läkarbesök, men nu är jag uppdaterad!!

Vilka fina muffinsformar du haft till baket, smarrigt med hembakade muffins :)

Hoppas du får skön torsdagkväll

Kramar Bella