onsdag 1 december 2010

Fönsterstjärnor i glas

Hej fina bloggvänner!

Hoppas att ni har en bra dag!

Onsdag mitt i veckan och halvdagsjobb för mig, skönt.

Idag tog M. flyget till en mässa i Tyskland så nu blir det jag och barnen några dagar.

Stjärnor, ljusstakar och ljusslingor ger oss nu ett välbehövligt ljus i mörkret.
I vardagsrumsfönstren har jag stjärnor i frostat glas på en rostfri lampfot, en av mina adventsfavoriter.



Kul att du kikar in, lämna gärna ett litet spår innan du går!

Kramis Lotta

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Önskar dig en Godmorgon! Kram Maria

Den där Marie sa...

Vilka fina stjärnlampor! :)
Här är det sjukstuga idag... :( Jag och en av pojkarna har feber. Tråkigt!
Ha en bra dag!

Kram Jonna

Unknown sa...

Ja,dom var riktigt fina,såna har jag aldrig sett förr..:) Ha en mysig kväll nu...Kram/Annelie

Bella sa...

VIlka fina stjärnlampor :) Visst är det mysig nu när snön ligger vit på marken och alla adventsljusstakar och stjärnor sprider ett mysigt sken, me like!

Hoppas du får en bra avslutning på veckan vännen!

Kramar Bella