söndag 30 januari 2011

Att finna energi

Idag har jag försökt hitta lite ny energi med en underbar promenad med fika vid havet.

Kunde inte låta bli att dela med mig lite till er vänner, ler.
Havet är underbart!





Tusen tack för alla gulliga kommentarer!
Även om man ibland känner att man tappar energi och inspiration till bloggen så får man den ofta snabbt tillbaka igen.
Jag är så glad att ni finns och kikar in här hos mig, ni förgyller mitt liv.

Önskar dig en mysig söndag kväll, och en bra start på en ny vecka!

Kram Lotta

9 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå vilka vackra bilder och vilken härlig dag du haft..:)) Å du,det är svårt att låta bli att gå in på din blogg för du ger ut en grym inspiration,med vackra saker och bilder..Önskar dig en fortsatt skön söndag och skickar en stor energikram../Annelie

Levis o Vilda sa...

Åh, dina bilder är verkligen sååå fina! Du är en superduktig fotograf. Härlig dag du verkar haft!

Kram Mia

Hanna sa...

Så fina bilder och vilket underbart väder.
Ha en bra söndagskväll.
kram
Hanna

A House With A View sa...

Vilka heeelt fantastiska bilder, gah... Uuunderbara!! Visst är det lätt att tappa gnistan för bloggen emellanåt, men du bjuder på jättefina inlägg och vackra foton :))

Önskar dig en fin vecka!

Många kramizar aka

bakom berget sa...

Så makalöst vackert du har det där. Jag önskar att jag hade möjlighet att ta en sån där promenad när jag var ledig. Det måste ge massor av ny energi till en vintertrött själ.
Dina bilder är verkligen fina.
Ha nu en skön vecka och var rädd om dig! Kram Åsa.

Husprojekt Drömhus sa...

Verkligen jättefina bilder, man har tur som bor vid havet! ny energi behöver vi alla ibland, speciellt årstiden som råder nu, Kram Tiina

Hoffmans Design sa...

Vilka underbara bilder. Var oxå ute en sväng men glömde kameran det var lika bra det för jag fick hålla balansen så halt som det var.
Ha en bra vecka
Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Wow, vilka bilder - helt underbart!!!
Ja man får allt hitta de där sakerna som ger en energi, behövs verkligen så här års. Ska nog ta mig ut till havet någon gång den här veckan.

Ha en fin dag!
Kram, Jenny

Bella sa...

Åååh, vilka underbara foton, så vackert landskap :) Du är verkligen duktig med kameran!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella