tisdag 11 januari 2011

En liten sovrumsglimt

Hej vänner!

Hoppas att ni har en fin tisdag!

Ni blir fler och fler som kikar in här hos mig, såå roligt och helt otroligt. Det trodde jag aldrig när jag startade bloggen för drygt 1 år sedan utan erfarenhet av vare sig skrivande eller fotografering.
Jag är bara en inredningstokig amatör med vanlig digitalkamera, så därför är mina bilder inte de bästa, ler.
En riktig kamera står dock högt på min önskelista.

Bilder från vårt sovrum.


Efter dagislämning idag har jag varit en promenad på istäckta gator,(jag kunde nästan tagit skridskorna istället).
Jag ska försöka ta en runda varje morgon när V. är på dagis, som en bra start på dagen...

Var rädd om dig i halkan!

Kram Lotta

5 kommentarer:

A House With A View sa...

Visst är det roligt att få lite besök på bloggen, det är ju nöjet med att fota och skriva - kul!! Vilken fin glimt av sovrummet du visar, ser varmt och fräscht ut! Och visst är det Maileg-kaniner? De är såå fina!

Önskar dig en fin dag!

Kraaaam aka

Anonym sa...

Hej Syster!Vilka fina tavlor i sovrummet.Hoppas att allt är bra med er.Här har jag just städat bort allt med jul&advent.Så nu vill jag ha vår.Im är de dax att jobba igen.Ha de toppen.Hälsa alla.Stor Kram stora syster

Hvita Hjärtat sa...

Snyggt med väggord, står på min önskelista! Låter skönt att börja dagen med en promenad! Ha det så bra!

Kram,
Jennie

Bella sa...

Vilka fina bilder du visar från sovrummet som är superfint :)

Blir så glad över att så många hittat till din fina blogg!! Du är så duktig på att inspirera och så känns du så go som människa.

Ta hand om dig och ha en trevlig kväll

Kramar Bella

Karin sa...

Hej, å kul att se inspiratinsbilder. Jag är oxå ny på bloggen. Jag skulle vilja byta layout men är inte i fas för det än. Först skrivtid, sen finlir.
Jag brukar oxå börja dagen med en hund promenad,(en bra draghjälp) en skön start. Idag var snö vacker och hundgulaspår borta, hihihihihi..
Ha en bra dag! Våren kommer!