lördag 22 januari 2011

Frukost dax

Hej vänner!

Härligt med helg och tillsammanstid!

Min familj är en riktig fling-familj. Till frukost äter vi alltid flingor & müsli med mjölk, yoghurt eller fil.

Jag har gjort egen müsli som tillsammans med naturell yoghurt ger en nyttig och energirik start på dagen.

Den egna müslin kan man variera i det oändliga. I min har jag idag; havregryn, pumpakärnor, solrosfrön, vetegroddar och blandad torkad frukt.


Praktisk skopa från butik Hemlängtan.

Ha en riktigt skön dag!

Tack för att du kikar in och för kommentarer som gör mig så glad, ler.
Kram Lotta

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Mums! Lördagskram till Dig! Åsa.

Anonym sa...

Hej!
Gott med egen musli!
Hoppas du har solsken idag, här skiner solen så jag har varit ute på en promenad. Ikväll blir det tjej-träff med poolbad o bastu:)kram Kusinen Ulrika

Levis o Vilda sa...

Gott o nyttigt, kan inte bli bättre!

Kram Mia

mammaxtre sa...

Egen mûsli, det var inte dåligt.
Sånt imponerar på mig.

Ha en trevlig lördagskväll.