torsdag 13 januari 2011

I mitt badrum

Halloj vänner!

Idag är ni välkomna in i vårt nyaste badrum!

Här har vi dusch och fönster mot köket byggda av glasblock.
Väggarna är vitkaklade med mosaikbård, på golvet har vi sandfärgade klinker, utom i duschen där den färgade mosaiken ligger även på golvet.

Färgerna ger en känsla av hav & sand som vi gillar!



Pärlsmycken från MAIdesign där jag tidigare jobbade i hemvirkad korg.

Imorgon är det redan fredan igen, jösses vad veckorna rinner iväg....

Önskar dig en fin dag!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Annies Blå sa...

Vad fint badrum! Fräscht och marint, det ser ut att passa perfekt med stilen i övriga huset! Är det besvärligt annars att ha mosaik i duschen, men rengöringen mellan fogarna?
Tycker fler borde visa sina badrum, det tyckte jag var svårast att välja till huset, dels för att det inte finns så mycket inspirationsbilder på nätet! Så jag tackar för inspirationen :).
Kram/Annie

HEMLÄNGTAN sa...

Härligt badrum ni har. Älskar mosaik!

Tack snälla för din kommentar hos mig. Vad kul att du är nöjd med ditt köp!

Kram, Jenny

Madeleine Berglund sa...

Hej =)
Men oooo vad fina smycken. Vackert att ha bara som dekoration, mmmm...
Kram Madde

Hoffmans Design sa...

Snyggt med lite marina stilen. Jätte fint.
Ja du imorgon är det fredag igen.
Ha en bra helg.
Kram

Hanna sa...

Fint ni har det.
kram
Hanna

MIN LYCKA ♥ sa...

Såå mysigt, passar er, som jag förstår bor nära havet. Blått är alltid fint och hållbar färg i badrum.

Bra att du har saker och göra nu när arbetet tryter. snyggt virkat, är imponerad, jag hade aldrig fixat det.

träningsvärk är skönt. Man känner sig såklart nyttig. Har faktiskt tränat 4,5h pass denna veckan och är imponerad av mig själv, synd att det sällan håller i sig bara..

Trevlig helg!

ps..nu ligger några bilder på huset hos mig;)