torsdag 8 september 2011

Award X 3

Jag har fått en utmärkelse av 3 goa bloggtjejer, tusen TACK♥!

Nettan-Dagdrömmar i vitt
Hilla-My Woodhome
Helena-Livet på landet


Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av.
Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare, och svara på 5 frågor:


1. Varför började du blogga?
LOTTAS HOME har funnits i snart 2 år och bloggen startade jag för att få utlopp för mina idéer och min kreativitet när jag blev arbetslös. Jag jobbade många år som dekoratör i en inredningsbutik och saknar det mycket...
I blogglandia har jag fått många fina vänner, underbar inspiration och härliga kommentarer som förgyller mitt liv.

2. Vilka bloggar följer du?
Det finns så många fina inspirerande bloggar, mina favoriter har jag i min blogglista.

3. Favoritfärg(er)?
Mina favoriter är hav-sand-snäckor & skog, ler.
Blått, beige, vitt och lite grönt.

4. Favoritfilm?
Jag gillar kärlek och dramatik, men har ingen speciell favorit då jag inte är någon stor TV-tittare.

5. Vilket land/vilka länder drömmer du om att besöka och varför?
Vi älskar Italien och sommarens resa gick till favoritön Sardininen.
Viggo frågar ofta när vi ska åka hem till Sardininen, och dit reser jag gärna tillbaka...

Jag väljer att inte skicka awarden vidare till någon speciellt utvald.
Jag vill TACKA alla rara som kikar in här hos mig, utan er och era gulliga kommentarer hade LOTTAS HOME inte funnits.
Ni är alla värda en AWARD!

Stor kram från Lotta ♥

3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Du e för go du <3

Du är värd alla dina Awards såå mycket:)

Stor kraaam Susanne

Tina sa...

Grattis till dina awards!!

Ha en riktigt skön helg! KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Du är gullig du!

Ha en skön fortsatt helg!

Kram