måndag 19 september 2011

Skafferiet

Halloj goa bloggisar!

Måndag och en ny vecka framför oss...
Helgen susade förbi, det går alltid fortare när man har roligt, ler.

Bilder från vårt kök med platsbyggt skafferi.



Dörren till tvättstugan är målad med tavelfärg och här har jag barnens träningstider uppskrivna för att lättare hålla koll.
Äldsta sonen har 7 träningar och ofta matcher på helgerna, så en hel del tid tillbringar jag bakom denna dörr, fniss.

Önskar dig en fin start på veckan!

Nu ska jag och V. ta stövlar på och ge oss ut för lite plantering.

Vi ses...

Kram från Lotta

7 kommentarer:

bakom berget sa...

God morgon! Har just kommit in efter morgonturen med hundarna. Fyy f-n vad det regnar! Jag VILL INTE gå ut igen, men är ju tvungen tyvärr. Va härligt med ett riktigt skafferi. Jag längtar tills jag får mitt. Ha en skön dag! KRAM Åsa.

Tina sa...

Jag vill också ha ett...så fint och praktiskt att 'häcka' där!
Så skönt det är ute, lycka till med planteringen.

kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Tavelfärgen är ju såå cool;) Kram

mina finaste. sa...

Tack fina du för i lördags! Det var en härlig kväll (och natt) och det var så kul att ses igen.

Hoppas att du får en bra start på veckan ♥

Villa Vinkelhaken sa...

Åh vilket fint skafferi!! Jag vill me ha ett sånt! :)

Ha det bra!
Kram Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Superfint ni har det:)

Hoppas din dag har varit bra
Kraam Susanne

mammaxtre sa...

Jag gillar tavelfärg, praktiskt samtidigt som det gör hemmet levande.

Ha det gott