lördag 7 januari 2012

Nytt år - nya projekt

Hej vänner, hoppas att ni har en härlig helg!

Vi har äntligten kommit igång med lite fixar projekt igen.

M. lägger klinker i pannrummet och jag målar de sista i köket som har varit halvfärdigt såååå länge.
Härligt att vara igång igen!
(Ibland behövs en paus för att få inspiration och lust tillbaka, ler.)





Snart kommer R. äntligen hem efter 3 dagar borta på innebandycup, längtar...
En silver medalj har han med sig i bagaget efter att ha förlorat finalen på straffar.
Så bra gjort av våra duktiga killar ♥.

Nu ska vi njuuuuta av en härlig lördagmiddag med älgkött och björnbärskaka m. glass.

Ha en fortsatt mysig helg alla fina bloggisar!
Jag är så glad att ni kikar in här hos mig.


Kram Lotta ♥

13 kommentarer:

mammaxtre sa...

Ibland gör en paus susen och iblnad blir den på tok för lång (åtminstone hemma hos mig)

Ha en fin kväll

Vardaxlyx sa...

Springer in för att önska dig en helt underbar lördag =)
Kramkram söta du!

Hanna sa...

Så vackert du gjort på brickan.
Kram
Hanna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja visst är det härligt att kunna komma igång igen..jag har skuttat runt här idag och fixat..min familj tittade undrande på mig..;) Mamma du härjar så, sa Amanda..:) Haha jag som bara kände mig glad och dansa & sjöng..!

Ha en finfin kväll
Kram Susanne

Härliga Livet sa...

Visst är det skönt att komma igång. Som sagt, ibalnd måste man ladda om för att få tillbaka insperationen.
♥Kram Pernilla♥

Villa Vinkelhaken sa...

Vad fint du har gjort det på brickan! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Tina sa...

Silver, inte dåligt!
Ja, nu duggar projekten tätt. Så himla skönt med ljuset, känns som vår här på morgonkvisten. Fast lite kallt förstås...

KRAM

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Ja, ibland behövs det en liten paus för att man ska få lusten tillbaka...

Så vackra mysbilder!
Mmm vad god lördgasmiddagen lät :))

Ha en mysig söndag!
Kramar Linda

Härliga Livet sa...

Hej igen!
Du har en utmärlelse att hämta hos mig.
♥Kram Pernilla♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Kikar in för att önska dig en härlig söndag.
Så roligt att de fick silver... även om det kanske är guld som räknas? =)

Kram kram

mitt skärgårdsliv sa...

En paus för alltid med sig mycket energi och så är man i full gång igen. Blir det lång paus kan det bli för många nya projekt... du vet man kommer alltid på nya :) Ha en trevlig kommande vecka!

bakom berget sa...

God morgon Lotta! Det är vardag igen...
Kanske är det bra, så man får lite ordning på sig själv igen. Men visst är det gott med långledigt.
Men nu tar vi nya tag. Jag ska oxå måla lite som har "blivit kvar" liksom. Grattis till silvret där! Duktigt gjort. (Hörde du om pappan som körde ifrån sin son i Uppsala för att han hade "spelat så dåligt"!???????)
Ha en fin ny vecka!
Kram Åsa.

Unknown sa...

Gomorron vännen,äntligen vardag igen och allt blir som vanligt...;)) Ja,jag älskar denna vardag när jag får vara ensam å pyssla som jag vill...;)))
Igårkväll så fick jag träffa mitt lilla nya barnbarn som vi längtat efter så länge nu och det blev en pojk...;))) Så nu är jag nykär igen...;))

KRAAAAM och ha en härlig dag nu!!