söndag 1 juli 2012

Doftande Pion


Hej goa bloggisar!

Min för årtet nyinförskaffade rosa Doftpion har slagit ut och sprider en fantastisk doft i huset.
Jag var självklart tvungen att plocka in en blomma för att kunna njuta ordentligt.

Idag har jag startat min söndag med en riktigt härlig sommarfrukost.
Nyplockade blåbär från trädgården med yoghurt och müsli ger super energi för en storstädning, ler.
Snart tänker städerskan ta semester så det är bara att sätta fart...

Ha en toppen söndag!

Kram Lotta 

5 kommentarer:

bakom berget sa...

Så underbart med pioner. Man skulle kunna ha massor av dom :o))
Här skiner solen så skönt nu på morgonen och jag tror faktiskt att det blir lite städning även hos mig idag. I morgon är ju min första semestervardag och då ska jag viiila....
Ha en jätteskön söndag nu!
KRAM!

Familjen R sa...

Hej och godmorgon!
Har ni blåbär redan? Är det sådana där buskar man kan köpa och plantera själv då? Sådana har jag varit nyfiken på å köpa.
Doftpioner är de bästa...så underbart vackra och doftar himmelskt...är smått avis på dig nu ;)
H/Malin

Tina sa...

Nu måste jag ut o rafsa i buskarna, tänk om mina också är klara!

Ha det fint!

kavallinskan sa...

Pioner är ljuvliga! Vilken härlig frukost med egna blåbär!

Ha en fin söndag!
kramar

Unknown sa...

Halloj vännen...Åååh är det nåt jag älskar så är det pioner och självklart ska man även ta in en blomma lr två...Både för doft och vackerheten...;))))

KRAAAAM på dig å ha en mysig kväll!!