onsdag 5 september 2012

Lite höst



Hej fina bloggisar!

Idag råder höstfeeling här på landet nära hav & skog.
Solen skiner, men stormen viner runt knutarna...
Bjuder på lite höstiga foton idag.

Jag har lite svårt att hitta tid för bloggaen just nu så vi får se hur det blir i framtiden...
Spenderar mycket tid i naturen med vår nya familjemedlem Båtsman som gått från liten försiktig valp till stor och stark bushund. 

Ta hand om er vänner!
Tack alla ni som trots glest mellan inläggen kikar in hos mig.

HÖSTIG- KRAM
Lotta

7 kommentarer:

Tina sa...

Då får du kalla honom Busman, hi hi!

Håll i hatten, kram!

STENLYCKA sa...

Hejsan Lotta!
Så vackra höstbilder!!
Vi har också blåsabortväder idag!
Kärlek till dig min ljuva vän!
Raina

Hanna sa...

Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Hälsningar f MdW KH

Mina finaste... sa...

Jag förstår precis hur du menar med tid för bloggen! Ibland är det så mkt annat som kallar och då får den vila lite mer.

Båtsman ser ut att växa och jag kan tänka att det finns mkt bus och energi i honom, hihi. Ha det gott! Kram

Mina finaste... sa...

Haha, jo värre cravings kan man ha. Gröt är så milt och gott att man kan äta mkt utan att tröttna. Ha en fin helg och håll i hatten :) kram fina

dagliga smulor sa...

Fint ! :o)