söndag 4 november 2012

Bara en liten, liten gran.




Hej fina bloggisar, hoppas att ni mår bra!?

Barnen har haft höstlov i veckan och jag passade på att vara lite extra ledig.
Vi har tillbringat några härliga dagar hos M o P på landet vid Läckö Slott.

Sköna promenader längst sjön och vid slottet, frossande i glögg och pepparkakor och mysläsning av Lantliv Julspecial framför brasan gav mig ett sånt julsug...

Jag kunde inte motstå frestelsen, en liten gran fick följa med mig hem till Pyksten igen.
Jag har tjuvstartat!!!! 

Önskar dig en fin ny vecka!
Tid för vardagsliv igen...

Kram Lotta

9 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Underbara bilder, känns som hemma.
Jag har också varit och tagit några små granar som står uti i vatten och väntar på att få komma in. får bli när jag kommer hem från resan.
Önskar dig en härlig vecka så tittar jag in när jag kommer hem igen!
Varma kramar Raina

Tina sa...

Jaså du har börjat du, hihi!
Jag får nästan blunda när jag kikar på din söta gran, måste hålla mig ett tag till...
Men jisses, nu drar det i juletarmen!

kram o ha en bra vecka!

millandante sa...

Åh, jag förstår dig, men det är ju faktiskt november och i december så är det jul så... ;) Fin!!

bakom berget sa...

Vilken mysig helg du verkar ha haft. Det är ju så otroligt vackert där vid slottet.
Jag har fortfarande inte hittat någon liten gran, men snart har jag en jag oxå. Det gäller att njuta lite nu innan advent oxå. Sen går det så himla fort.
Ha en jättefin måndag nu!

Kram till Dig.

Åsa.

Unknown sa...

Vilket härligt mys du haft...;)) Ja,jag är oxå så sugen på att börja på..Men ska försöka hålla mig lite..;)))

Ha en härlig dag nu..

KRAAAAM!!!

Mys och hemtrevnad sa...

ja, nu blir man allt lite sugen...kramis semlan

~ INA ~ Inas☆House sa...

Vilka ljuvliga bilder. Åh jag ska också ta in en gran snart. Det är såå mysigt. Snart får man börja pynta för advent. :)

Ha det bäst!

Kramen
Ina

Postadress Torslanda sa...

Så fint!!! Så här är det väl okej att tjuvstarta lite

Mina finaste... sa...

Visst längtar man efter mer ljus när det är så gråmulet :) Känner att jag knappt får något dagsljus ens....kanske har du det lite bättre med det? För visst är ni ute lite på dagarna? Annars är advent ju snart här och nej, jag har har ännu inte tagit ner testljusstaken ;)

Hoppas du har det gott! Stor kram!