fredag 10 maj 2013

Välkommen vår

Halloj fina bloggisar!
Jag har inte försvunnit, bara varit lite busy med livet.

Äntligen är den här, den härliga våren och den kom med dunder och brak!
Vi njuter av grönska och blommor, (och rinnande ögon och näsa, hi, hi.)

 Äntligen kan man plocka blommor igen, som jag längtat...
"Skeppet" är sjösatt och vi har hunnit med några härliga turer på vårt älskade hav.

NU ÄR TID ATT NJUTA!

Kram Lotta 

Ps. Så roligt att flera av er följer mig på Instagram, välkommen du också! Mitt namn är Pyksten. Ds

9 kommentarer:

Anonym sa...

härligt jaaaa vååååååååår : ) varm kram Sofia

bakom berget sa...

Ja visst är det heeelt underbart att den äntligen är här. Hos mig finns det inte så mycket blommor att plock in ännu, men det kommer.
Antar att ni spenderar er helg ute på böljorna. Där är det väl inte så mycket pollen heller kanske.
Vad du än befinner dig, så ha en härlig helg!

Kram Åsa.

Anonym sa...

Just tittat in! KH

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej lotta !

Jag har oxå verkligen längtat efter att få plocka blommar..njuter så nu !!
Sjösatt skeppet..nu blir jag avis..dey vill jag oxå göra !!

Tack söta du för din fina kommentar inne hos mej...du är så välkommen åter !! Ser att du varit inne hos mej på IG oxå..är inte superaktiv där..men ibland trillar det in en bild.

Fortsatt fin kväll-..kraaaam

promenader på landet sa...

Vilka underbara blomster buketter! Ha det gott så ses vi på Instagram:) Kram Maria

Anonym sa...

Så kul att du är tillbaka! Härliga vårbilder!
Kram Susanne

mina finaste. sa...

Hej, ville bara titta in och önska dig en fin midsommar! Nu när vi har kommit på fötter igen hade det varit väldigt roligt att ses. Kanske en glass i Gottskär som du föreslog? Nästa vecka?

Kram!

bakom berget sa...

Visst ska jag höra av mig om jag kommer ner. Skulle va kul att ses.

Ha det gott!

Kram Åsa.

mina finaste. sa...

Ja skördefesten var jättemysig och jag kan tänka mig att även julmarknaden är det. Tänk vad mycket vi har upptäckt sen Viktor kom till välden. Sånt här har vi aldrig tänkt på tidigare men nu är det ju kanon för oss alla tre :) Barn är guld!! Stor kram