söndag 16 maj 2010

RESFEBER?!

Härlig ledig söndag morgon och omöjligt att sova, typiskt!
Börjar känna att det närmar sig....
Idag är det dax att plocka fram resväskorna, leta fram bikinin (tänk om den inte passar), och börja fundera på vad alla barnen skall ha med sig. Det känns sååå konstigt att de inte skall följa med oss, är så orolig för att lämna dem, jag hönsmamma, neeeeej inte alls! Samtidigt känns det skönt och lite lyxigt att resa iväg bara jag och M. Det behöver man nog ibland som förälder, att få bara vara man o fru, och för att ännu mera värdera det man har hemma.


Önskar dig en mysig söndag och en bra start på en ny vecka!

Tack för att alla fina kommentarer, de gör mig sååå glad!

Kram Lotta

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Va härligt att få resa!
Jag blir ju lite avundsjuk,faktiskt!
Ha det så himla mysigt och njut!
Kram Åsa.

Cilla sa...

ÅÅåå vad härligt att ni skall resa iväg själv.. Absolut tror jag det är viktigt att få resa bort och bara vara man & kvinna och inte ALLTID mamma & pappa..
Tyvärr gör man det alldeles för sällan bara..
Ni kommer få det underbart!!!
Kramen Cilla