söndag 23 maj 2010

TILLBAKA IGEN!

Hola mina vänner!
Hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag och M. har haft.

Jag har inte försvunnit, bara tagit en liten paus från vardagslivet och bloggvärden.

Nu är vi tillbaka igen efter 4 underbara dagar i Alicante. Dagar fyllda med sol, bad, god mat, shopping och mys.





Till Alicante tog det 3 timmar med flyg, lagom avstånd för en weekendresa, och det tog 10 minuter med taxi till hotellet. Vi bodde på hotell Melia, perfekt läge centralt med båthamnen på ena sidan och den fantaskiska Postigue Beach på den andra. Shopping och restauranger fanns runt omkring.
Jag kan varmt rekommendera att resa till Alicante, vår nya favoritstad. Vi kommer garanterat att återvända hit!

Nu är det bara att återgå till vardagen igen, leva vårt härliga liv på landet nära havet, jobba och ta hand om familjen. Borta bra men hemma bäst!

Önskar dig en bra start på veckan, och tack för att du kikar in hos mig!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Men så underbart! Låter alldeles lagom att vara borta i 4 dagar. (Blir inte ett dugg avundsjuk nu bara så du vet!)
Kram/ Anna

bakom berget sa...

Va härligt det ser ut. Ett bra tips. Tack för det.
Man behöver ett brake från vardan ibland och bara få vara.....
Ha det gott!
Kram Åsa.