måndag 26 juli 2010

BLÅ, BLÅ VINDAR & VATTEN!

Hej, kul att just du kikar in!

Semester för oss är härliga dagar på havet med sol & bad, och en del husprojekt förstås....
Vi känner inte att vi behöver resa utomlands på sommaren när vi har det så härligt här hemma. (Om det inte regnar hela tiden förstås.)




Jag är sååå glad att du kikar in hos mig trots att jag är en glad amatör både på fotografering och skrivande. När jag startade min blogg förra hösten var denna världen helt okänd för mig.
Jag bloggar för att jag tycker det är roligt, och för att man får så många fina bloggvänner förstås, hi, hi.

Ta hand om dig!

Somrig kram Lotta

2 kommentarer:

Anonym sa...

En fin svensk sommar är ju det bästa som finns då behöver man inte åka utomlands.
Härliga bilder.
Kram Bodil.

Anonym sa...

Tusen tack!
Jo, vi hade en trevlig kväll. Matilda min dotter var så upprörd när vi skulle hem för hon ville stanna. Inte lätt att vara 3 år.
Ha en skön onsdag!
Kram Bodil.