måndag 26 juli 2010

ÖVERNATTNING!

Halloj!

Hoppas att du har en skön sommar! Här har vi haft lite regn och svalare väder några dagar, så nu längtar vi efter värmen igen....

I helgen gjorde vi något som familjen i flera år tjatat på mig om att göra.


Vi åkte ut med båten till en öde ö och övernattade där, sååå mysigt.

Jag M. och V. sov i båten, och M., R. och deras kompis sov i tält. Allt gick jätte bra och jag blev inte minsta sjösjuk, fniss...


Idag börjar sista semesterveckan för oss, snyft. Varför går den alltid sååå fort!?

Önskar dig en bra dag, tack för att du kikar in hos mig!

Kramis Lotta

4 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Att övernatta i båten var det bästa jag visste som liten. Såå mysigt! Nu blir det bara dagsturer..
Min J började jobba idag, och man inser att sommaren börjar gå åt fel håll, varför ska det alltid ta slut innan det ens har börjat?! Samma visa varje år:)

Kram
Marika

bakom berget sa...

Vilken mysig utflykt!Tänk,så länge sen det var, som man liksom campade, så där. (Jag vet inte vad det kallas när man övernattar i båt.Hi hi..)Jag har inte gjort det sen jag åkte flotte på Klarälven och bodde i ett tält på flotten. Det är länge sen nu.
Ha en bra dag! Kram Åsa.

Anonym sa...

Hejsan!

Vad himla kul att du tittade in hos mig, tack för det!
Vad mysigt att övernatta på en öde ö, så spännade och kul. Förstår att ni hade det mysigt.
Nu får jag kolla runt i din fina blogg. Ha en skön måndag!
Kram Bodil.

Levis o Vilda sa...

Riktigt "wildlife" äventyr o övernatta på en ö! Mysigt!

Visst är det väl trist att semestern alltid går så fort, men tänk snart är det höst och man kan börja planera och tänka på julen. Jag gillar höst och vinter minst lika mycket som sommaren, faktiskt...

Hoppas i alla fall att du och familjen får en riktigt bra sista semestervecka.

Kram Mia