lördag 24 juli 2010

LEKSTUGAN KLAR!

Halloj mina goa bloggvänner!

Äntligen är jag färdig med mitt lilla målningsprojekt!
Lekstugan är nu vit istället för grön & röd som den var förut.


Vår lekstuga är byggd av mestadels återvunnet material. Panelen är den stockpanel som satt på vårt hus när vi köpte det för 14 år sedan. (Det var då en liten stuga på 62 m2 som ägdes av musikern Janne Lukas.) Dörren är en gammal avsågad från mina föräldrars landställe.

Jag och M. har själva designat och byggt lekstugan till Matilda och Robin när de var små. Här har vi haft många mysiga stunder tillsammans med barnen.....


Idag har vi kommit hem från nya äventyr på havet.....
Vad vi gjort kommer jag att visa och berätta om imorgon, hoppas att du kikar in då!

Kram Lotta

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Va fin den blev! Vitt, går ju alltid hem.
Det låter som om ni har haft en trevlig dag på havet. Mysigt!
Själv, har jag mest varit inomhus. Det regnar här!
Ha det gott!
Kram Åsa.

mitt skärgårdsliv sa...

Tycker er lekstuga är så söt! Härlig bild av fyren i föregående inlägg!! Ha det bra!