tisdag 31 augusti 2010

Äntligen!

Halloj, kul att du kikar in!

Äntligen har vi fått ordning på vårt datastrul och internet fungerar i hela huset, skönt. Jag kan sitta i min blogghörna i v-rummet igen där jag har min gröna laptop och mina bilder.

Här sitter jag också och gör smycken när jag ibland jobbar hemifrån. Då brukar jag lyssna på en ljudbok i datorn som trevligt sällskap.

Idag ska jag iväg till Ateljén och vi ska jobba med vår bröllopskollektion.

Önskar dig en riktigt bra dag!

Kram Lotta

6 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det låter som du har ett trevligt jobb....och en du har en mysig datorhörna.

Ha det gott
kram anna

MIN LYCKA ♥ sa...

Snyggt med en grön laptop!

MIN LYCKA ♥ sa...

Ja just det...var var det för ett kul jobb?? Berätta mer...;)

Hvita Hjärtat sa...

Wow vilken ordning i din arbetshörna! Hela vårt arbetsrum är ett enda kaos, folk skulle nog svimma om jag lade ut en bild på de just nu! Tycker själv att det är svårt att koncentrera sig när det är stökigt kring mig, och ser verkligen framemot att få ett riktigt arbetsrum med var sak på sin plats!

Kramisar,
Jennie

Bella sa...

Go kväll!!

Så gott att tekniken fungerar igen, man kan ju tokig för mindre :)

Mysig datahörna du har, där hade jag också kunnat tänk mig att sitta och blogg och arbeta !!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

mammaxtre sa...

Vad härligt med en alldeles egen arbetshörna.

Ha en bra dag