onsdag 1 september 2010

Bullfest, bullfest hela dan....

Halloj!

Idag vill jag bjuda alla mina bloggvänner på bullfest för att fira att jag fått ett rikigt jobb!

Idag är det min första dag som anställd då min 6 månaders praktik tog slut igår. Jag jobbar nu med smyckestillverkning 75 % hos MAIdesign och jag ska få lite riktig lön för mitt arbete, underbart.




Jag är så otroligt glad att min tid som arbetslös är över, det var verkligen inga roliga 8 månader. Även om jag fick mer tid hemma för familjen, pyssel och bakning så kände jag mig ständigt jagad och stressad av arbetsförmedlingen.

Jag tog mig igenom denna tid med hjälp av mina nära och kära, och med stöd av er mina snälla, gulliga bloggvänner.
TACK för att ni finns, och för att ni kikar in hos mig!

Ha en underbar dag!

Kram Lotta

7 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Grattis...förstår att det känns skönt. Det är roligt att ha ett jobb att gå till och så skönt att få jobba 75 % underbart.

Ha det gott
Kram anna

promenader på landet sa...

Hej Lotta och massor av grattis till jobbet, jättekul! Mmmmm vad gott med bullar! Kram Maria

Bella sa...

Är så glad för din skull, måste vara en sån lättnad att veta att du nu har ett "riktigt" jobb att gå till där du får lön och du slipper ha arbetsförmedlingen flåsandes i nacken, skönt!!

Tack för din uppmuntrande och alltid lika fina kommentarer hos mig, är så uppskattade då mitt liv inte riktigt blivit som jag hoppats på...

Hoppas första riktiga arbetsdagen gick bra

Kramar Bella

Marie sa...

Hej! hittade din trevliga blogg via Bellas, mycket fint att se o läsa om här! Vilken härlig altan ni har!!
Sen vill jag gratulera till jobbet och önska dig lycka till.

(Bullarna ser verkligen goda ut!)

kram

bakom berget sa...

God morgon kära bloggvän! Va roligt att höra att du har fått ett sånt kul jobb. Det måste ju kännas superinspirerande att hålla på med smyckestillverkning. Det skulle jag kunna tänka mig att göra, jag oxå. Tack för dom goda bullarna! Mums...
Ha en fin dag nu! Kram Åsa

Anonym sa...

Stort grattis syster!!Hoppas att bullarna är lika goda som dom ser ut.Ha de toppen.Kram Syster

Happy Doris sa...

Ett stort grattis till dig!
Vad härligt att du har fått jobb.

Underbara bull-bilder du visar! Önskar jag kunde norpa en ;)

Kram Jonna ♥