fredag 13 augusti 2010

Ingen vanlig fredag!

Halloj!

Idag är det inte vilken dag som helst utan världens bästa Viggos födelsedag!

Våran minsting fyller 4 år och jag skulle gärna stanna tiden nu. Det är såå underbart med barn, och om jag kunde, hade ork och möjlighet skulle jag ha hur många som helst....

Bilder från Viggos rum:


Igår sa Viggo till mig: Mamma, när jag blir stor som du och du blir en liten kille då ska du få åka med mig i bilen när jag kör....

Önskar dig en mysig fredag!
Här skall firas födelsedag....

Kram Lotta

3 kommentarer:

Levis o Vilda sa...

Stor grattiskram till lilla Viggo! Håller med, ungar är helt underbart och om bara tid och ork fanns skulle jag också kunna ha hur många som helst....

Önskar dig med en härlig fredag och trevlig helg!

Kram Mia

mitt skärgårdsliv sa...

Grattis till Viggo och föräldrarna som har en så söt son :) Javisst om tid och ork fanns hade man ju flera av dem ;) ha en trevlig helg!

Rose Garden Malevik sa...

GRATTIS VIGGO :)
Håkan