torsdag 12 augusti 2010

En liten höstblomma!

Halloj!

Visst börjar det kännas lite höst i luften redan!?
Kvällarna är svalare och mörkret lägger sig snabbare nu.

Jag vill gärna hålla kvar sommaren så länge som möjligt, och hoppas få ytterligare några härliga båtdagar på havet.

Denna fina höstblomma fick ändå följa med mig hem. Den får pryda vår nya altanhörna ett litet tag.



Imorgon är det dax att fira vårt nästa födelsedagsbarn, och till helgen blir det släktkalas för alla barnen.
Det är lite mycket just nu och bloggen blir tyvärr lidande. Försöker hinna göra inlägg, men jag är inte så flitig på att kika in hos er, lovar att bättra mig senare....

Ha en bra dag, och tack för att du tittat in hos mig!

Kram Lotta

3 kommentarer:

Mjuka sa...

det är definitivt höst nu, kallare och lite råare. i dag var däremot en lite soligare dag! Vilken vacker blomma du köpt!
Kram M

promenader på landet sa...

Hej vännen! Så jättefin blomma och så läcker färg! Må gott kram Maria

Bella sa...

Visst börjar det bli höst ute i luften och så mörk det blir tidigt på kvällarna... Vill dock ha sommar ett litet tag till!

Fina blommor du köpt, behöver ta en tur till blomsteraffären själv, utblommade och bruna av solen är mina köksblommor, behöver bytas ut!

Ha det gott och stressa lugnt mellan alla födelsedagsfiranden

Kramar Bella