onsdag 11 augusti 2010

Vid vår entré!

Halloj!

Hur har du det idag?

Jag har förmånen att kunna njuta av ännu en ledig onsdag. Såå skönt att ha en paus från jobbet mitt i veckan, men vi får se hur det blir med de framöver...

Idag ska vi få besök av en familj med 4 barn, perfekt då alla barnen har varsin kompis att vara med. Hade hoppats på strandväder, men regnet smattrar mot rutan så det får bli andra planer.

Jag har fixat lite vid entrén. Målade en vanlig knoppbräda vit och hängde upp lite marina saker för att göra det mysigt. Katten Tiger hälsar alla välkomna!

Nu måste jag sätta fart! Bullar ska bakas och huset städas. Tur att man har en morgon pigg 4 åring som väcker en så att man inte sover bort sin lediga dag, ler.

Ha en underbar dag alla härliga bloggvänner!

Kram Lotta

5 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Härligt,här är det också ledig dag mitt i veckan.Så skönt ;)Kanske får ett ryck och bakar lite bullar ikväll,mjölet är helt slut här.

Amazingdays sa...

Det ser mysigt ut!
Ha en bra dag med bullbaket. jag blir sugen!!!
Kram
//Carina

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hade gärna kommit över på lite bullar jag me! ;0) Klart du ska fixa lite odlingar till nästa år. Om du vill ha lite tips och råd från någon som har gått den låååånga vägen med många misslyckanden bakom sig så är det bara att säga till.

Ha nu en underbar dag!
Kram/ Anna

promenader på landet sa...

Hej Lotta och så fina bilder du visar! Had et så bra med bullbaket och gästerna! Kram Maria

Bella sa...

Gott med nybakade bullar :) Hoppas ni fick en trevlig dag tillsammans trots det tråkiga vädret...

Nu har jag uppdaterat mig hos dig efter ett par veckor på havet och får gratulera din barn i efterskott, alla tre på samma vecka, bra jobbat ;)

Ha det gott

Kramar Bella