tisdag 14 september 2010

Bakning med KA

Hej vänner!

Hoppas att ni har en bra dag!

I helgen blev det äntligen lite tid för bakning och min KA fick hjälpa mig i köket.

Med 3 barn, jobb, aktiviteter och ständiga husprojekt är det svårt ibland att få tiden att räcka till.
Jag väljer ofta snabba lätta recept när jag bakar för att ändå kunna njuta av nybakat, som ju absolut är godast.


Jag har ett bra recept på Rågbullar som jag brukar variera lite, denna gången med linfrö och morot i, saftigt och gott.

Ha en bra dag!

Kram Lotta

5 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Mums det är härligt att baka jag ska få min lime gröna Ka denna veckan så nu ska det bakas.....

Ha det gott
Kram Anna

skogslunden sa...

Mums, nu blev jag hungrig. De här får jag nog testa!
Hälsningar Jennie

MIN LYCKA ♥ sa...

Jag gillar också att baka/laga mat när tiden finns.
Kan du inte skriva upp brödreceptet?!! vill testa...;)

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej vännen!

Tack snälla för alla dina avtryck inne hos mig, blir så glad varje gång!! :)

Det har varit så stressigt den senaste tiden men nu börjar allt så smått lugna ner sig och jag hoppas får betydligt mer tid för bloggande och besök hos alla mina vänner, dvs DU och andra!! :)

Mmm så gott med nybakt bröd, himla fin KA ni har. Jag använder min jätteofta.

Trevlig kväll!
Kramar Linda

Anonym sa...

VI KOMMER OCH SMAKAR PÅ HEMVÄG FRÅ I KH