måndag 27 september 2010

Leilas Äppelkanelmuffins med Crumble

Halloj!

Hoppas att du haft en riktigt härlig helg!

I lördags hade vi vänner på fika, och då vill jag gärna bjuda på något nybakat. Det blev Leilas Äppelkanelmuffins med Crumble ur min favoritbakbok A Piece of Cake.
Ännu en mycket smaskig favorit att baka med höstens alla äpplen.



Dax att ta tag i en ny vecka med nya utmaningar och möjligheter, jobb och aktiviteter.
För oss blir det en vecka med saknad då M. just tog flyget till Italien för jobb hela veckan.

Ha en bra dag!

Kram Lotta

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej vännen! Åh vilket vackert ljusfat och vad gott du har bakat, jag blir fikasugen! Må så gott kram Maria

Vita rosor och förgätmigej sa...

Mmmmm, tycker du inte att jag har bakat nog förra veckan? ;0) Ser ruskigt gott ut det där men det är nog bäst att jag inte ber om receptet... Hoppas ni får en mysig vecka trots att M är bortrest. Får försöka hitta på saker som han inte brukar vilja göra. Jag passar jämt på att tända en brasa, koka en kopp te och sitta och läsa en bok när N är borta. När han är hemma är TV:n alltid på på kvällen...

Kram vännen/ Anna

Bella sa...

Åååh, så goda dina Äppelkanelmuffins ser ut!!! Perfekt att kunna ta till vara på höstens alla äpplen :)

Hoppas veckans dagar passerar fort för dig så att du snart har din M hemma igen...

Mångar kramar Bella