tisdag 28 september 2010

Litet höstpyssel

Halloj vänner!

I helgen blev det äntligen tid för lite höstpyssel.
Jag gjorde en enkel kransstomme av ståltråd och klädde den med ormbunksblad.
Pyntade med kastanjer och nypon till en höstig välkomnande krans.



Idag blir det hemmajobb för mig och en skön skogspromenad på lunchen har jag tänkt.
Det är underbart att även kunna jobba på landet nära skog & hav.

Önskar dig en fin höstdag!

ps. Du har väl inte missat att vara med i min utlottning!? ds.

Kram Lotta

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Lotta,jag hittade precis hit och vilken mysig blogg du har,kransen är ju helt underbar..:)..Ha en riktigt härlig dag..Kram/Annelie

Anonym sa...

HejSYSTER!!Vilken fin krans.De skulle jag gärna vilja ha.Du är så duktig på att pyssla.Kram

bakom berget sa...

Hej igen! Jag har inte varit här på några dagar märkte jag. Vilken gullig krans/hjärta du har gjort.
Dom där muffinsen, ser ju såå goda ut. Synd att man inte har boken...Eller tur kanske! Jag är så svag för godsaker ;)
Ha det så bra!
Kram Åsa.

Annies Blå sa...

Hej! Vilken jättefin krans du gjort! Åh vad jag blev inspirerad...måste nog snart bege mig till skogen för att samla lite material till en höstkrans :)...
Utlottning!? Här har jag nog missat något... ska genast anmäla mig :).

Kram/Annie

Hvita Hjärtat sa...

Hej vännen!

Vilken mysig och fin höstkrans! Det är just sånt pyssel jag saknar i höst, finns helt enkelt inte tid. Tack för dina styrkekramar! Jo, vi har nog fullt upp men samtidigt är jag så glad över mitt jobb och så känns det ju värt att kämpa med vinden också, det blir ju så kul sen då den är klar och vi får mera utrymme :o) men det är klart att jag önskar att det skulle gå liite snabbare än det gör ;o) otålig som jag är! Kram på dej och ha det bäst!

Amanda Sverre sa...

Vad fint!

Kram Amanda