tisdag 12 oktober 2010

Höst på havet

Halloj vänner!

Hoppas att ni har en fin dag!

I helgen var jag och V. med M. ute med båten en sista gång för i år.
Det var kallt, men soligt och härligt med picknick på en öde ö.
Vi hoppades få se guld komma upp ur havet när M. vittjade tinorna, men där fanns bara krabbor denna gång.





Denna veckan skall jag försöka jobba lite extra timmar hemma på kvällarna för att ha lite ledighet att ta ut när barnen har höstlov. Hinner därför inte med att vara någon bra bloggvän, men jag är så glad att ni kikar in hos mig, ler.

Ta hand om dig!

Kram Lotta

4 kommentarer:

Unknown sa...

Va mysigt det låter..:)Ha en riktigt bra dag..Kram/Annelie

MIN LYCKA ♥ sa...

Härliga kort!!

Visst var historian bra?!! haha..inbland är man på tokhumör, som idag. Andra dagar tycker jag det är jättlöjligt (främst när min sambo tycker det är roligt!!;) Han har en helt annan nivå än mig...jag skulle aldrig vara så barnslig;=) Inte erkänna det iallfall..

Kram kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vi tog också sista båtturen för i år denna helgen... Lite vemodigt!!

Ha det gott vännen!

Boviksmarinan sa...

Så härligt, sov sött vännen. E så trött!!Kramis