fredag 1 oktober 2010

Tillsammans tid

Hej vänner!

Äntligen fredag och mys och tillsammanstid väntar, härligt!

Vi har haft en ok vecka jag och barnen, om man bortser från att de varit väldigt förkylda alla 3 och är hemma från skola och dagis idag.
Veckan har dock känts lite längre än vanligt.
Tiden går alltid långsammare när man längtar efter någon eller något eller hur!?

Den fina orkidén fick jag av min man innan han reste.



Ikväll får vi äntligen vara alla tillsammans igen då M. kommer hem från sin jobbresa. Förhoppningsvis har han med sig lite Italienska godsaker hem till oss.
Jag och barnen ska överraska honom med något smaskigt fredagsmys.

Imorgon är det dragning i min utlottning, du har väl inte missat den?

Önskar dig en bra fredag och en riktig skön helg!

Kram Lotta

7 kommentarer:

Anette sa...

Vilka fina bilder!!
Älskar din blogg.
Ha en fin fredag med massor mys....


kramar @nette

Happy Doris sa...

Vad härligt att ni snart får vara tillsammans igen! Jag vet hur det känns, för min man åker ofta iväg på jobbresor och är borta flera dagar i sträck... :(
Vilka underbara lyktor, de där med virkat runt! Skulle gärna vilja ha såna själv ;)
Jag bara ÄLSKAR din fina höstliga hjärtkrans! Ska nog ta och göra mig något liknande :)
Ha en supermysig kväll med familjen!

Kram Jonna

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad mysigt att M kommer hem idag *ler* och visst är det så att tiden går långsammare när man är längtar efter sin Käre!

Så vacker höstkrans du gjort, känner att jag måste piffa till min dörr också. Förra året gjorde jag också en krans men detta året köper jag nog en, lat som jag e ;)

Och äppelkanelmuffinsen ser ju ut att vara jättesmarriga. Måste jag pröva!!

Krya på er nu alla och ha en supermysig kväll!
Kram kram

Anonym sa...

Hoppas att ni får en mysig kväll med godsaker.Här ska vi ha en mysig kväll utan godsaker.Få ta de när j är frisk&kan äta igen.De är skönt att ha honom hemma igen.Hälsa alla med en stor kram fr mig.KRAM SYRRAN

Annies Blå sa...

Vad bra att du får hem mannen igen. Men orchiden var verkligen fin och italienska godsaker låter inte helt fel...så inget ont som inte har nåt gott med sig ;).
Vilka häftiga ljuslyktor. Jag kan tyvärr inte virka, men efter att ha sett dessa så känner jag mig tvungen att lära mig!
Ha en skön kväll med fredagsmys :).
Kram/Annie

Bella sa...

Nu är det inte långt kvar vännen innan hela familjen är samlad igen :)

TACK snälla för dina värmande och stöttande ord efter mitt besök hos sjukgymnasten, de var välbehövliga då det var tungt att inse hur illa ställt det är med min kropp, det har varit mycket tankar senaste dagarna...

Vilken fin krans du gjort och den blev ju jättebra som höstheader också :)

Ta hand om dig och hoppas du får en riktigt trevlig helg

Kraaam Bella

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken fin vinst Linda i Lönnebacka fick!

Jag såg att jag missat en del på din blogg. Här är det fullt upp med flyttplaner mm..och så avslutas veckan med att man blir sjuk;(

Härligt med svamp! Det är höst det! Och nu är hösten verkligen här. Det är riktigt kallt. Vi drog hummertinor idag och det var svinkallt!

Du bakar och står i och är så duktig. Det är alltid kul att läsa din blogg. Gillar dina inlägg, kanske för att man själv känner igen sig i dom flesta;)

Ha en skön lördag på kyliga västkusten! Kram