lördag 2 oktober 2010

Vinnare är....

Hej!

Hoppas att du har en skön helg!

Jag har haft dragning i min utlottning och den som vinner glassmycken från MAIdesign är: LINDA med Bloggen LÖNNBACKA

STORT GRATTIS till vinsten! Maila mig din adress så kommer smyckena på posten.

Igår kväll fick jag äntligen hem min man igen med en massa Italienska godsaker, vi älskar Italien och dess matkultur.

Nu har han gett sig ut med båten för att försöka fånga havets guld, medan vi andra förkylda får stanna hemma och pyssla.

Önskar dig en härlig höstdag!

Kram Lotta

2 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh så roligt att jag vann dem, de är ju såå vackra! :)

Du ljusade upp min dag ska du veta, min farfar dog nämligen idag på morgonen så min dag har annars varit väldig ledsam.

Tack goa Lotta, jag mailar dig snart!!

Varma kramar
Linda

Annies Blå sa...

Grattis till vinnaren! Med tanke på kommentaren här ovan tycker jag absolut rätt person vann idag...fast lite avis är jag förstås :)!

Hoppas du Lotta också får en härlig lördag och att hela familjen kryar på sig snart!

Kram/Annie :)