fredag 29 oktober 2010

Titt ut

Halloj vänner!

Hoppas att ni haft en bra vecka!

Min paus blev inte så lång, jag saknade er för mycket, ler.
Tusen tack för alla fina ord ni lämnat här hos mig, de gör mig så glad.

En regnmulen fredag som denna bjuder jag på en liten fönstertitt hos mig.
Snart är det dax att ta fram adventsljusstakar och julblommor i fönstren, längtar....



Efter halvdags jobb blir det shopping och simhall för mig och barnen då M. är iväg på annat håll idag.

Hoppas att ni får en riktigt mysig fredag!

Varm kram Lotta

4 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Vi laddar för mysfredag här!

Jag tänkte på dig idag...vi ska till Onsala i helgen och sova där hos kompisar och ha myspys;)

Fint du gjort i fönstret. Jag önskar också att min pyssliga sida snart infann sig, men den kommer vara på torka tills vi flyttar. Nu är det bestämt, den 20 dec bär det av! Underligt datum, blir nog en knepig jul!

Ha en go helg!
Marika

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åååh vad glad jag blir att du är tillbaka, hann ju sakna dig!! Det är ju verkligen svårt att slita sig från bloggen :)

Ja tänk snart är det dax att ta fram adventsljusstakarna, känns ju nästan overkligt...
LÄngtar!

Fint du gjort i fönstret...

Ha en jättemysig kväll!
Kram kram

Vita rosor och förgätmigej sa...

Gumman! Blev så ledsen när jag läste att du tänkte ta en paus... Jag hoppas att allt är bra med dig och dina nära och kära! Jag hade ju en förfärlig höst förra året men det blir bättre... LOVAR!!! Blogga när du själv känner att du vill! Vi finns kvar här för dig...

Jättestor och varm kram/ Anna

Hoffmans Design sa...

Vad glad jag blev idag när jag kom in på bloggarna och såg att du var tillbaka. Roligt. Hoppas det kännse lite bättre nu ibland måste man pausa det e bara så. Men nu tar vi nya tag mot JULEN.
Kramizar och har en trevlig helg.