söndag 14 november 2010

I vår gungstol

Halloj vänner!

Jag är så glad att ni tittar in, och att fler och fler hittar hit. Ni gör mig så glad med era snälla kommentarer, ler.
Varmt välkomna till mig!

Nu är det jul hos LOTTAS HOME, och ni som inte gillar det får helt enkelt låta bli att titta.
Vårt hus doftar underbart juligt av glöggen som M. satte igår, och advent närmar sig med stormsteg. Det är ju sååå mycket man vill hinna med....



Idag har vi firat Världens bästa pappa & man med sång och paket på sängen.
På eftermiddagen gick vi ner för berget för att fira Svärfar och äta middag tillsammans med familjen.

Hoppas att du haft en riktigt skön helg, och nu känner dig laddad för en ny vecka!
(Jag hade dock gärna stannat hemma och myst & julpysslat några dagar till. I hate mondays...)

Varm kram Lotta

1 kommentar:

Bella sa...

Vilken liten söt nisse :) Jag läser gärna julinlägg nu, efter snön som kom i början av förra veckan så är jag helt inne i jultänket, längtar som bara den efter advent och jul...

Hoppas du haft en bra dag och firat pappan i familjen

Kramar Bella