fredag 19 november 2010

Jul i uterummet

Hej vänner!

Hoppas att ni haft en bra vecka.
Visst är det härligt att det är fredag!?(Även om jag inte jobbat så mycket denna veckan utan mest haft VAB, fniss.)

Lite pyssel har jag hunnit med i veckan och i uterummet har det också smugit sig in lite jul. Vi använder rummet åter runt och därför är det kul att göra lite juligt även här.
Att tända brasan,(elkaminen), elda ljus och dricka glögg här ute är sååå mysigt.

Hyacinterna står länge här då de har det svalt och skönt.


Tack för att ni kikar in hos mig och gör mig glad med era snälla kommentarer, ler.

Önskar er en riktigt mysig fredag och en skön helg!

Fredagskram Lotta

4 kommentarer:

Unknown sa...

Va fiiint du gjort..:) Jag ska oxå köpa hyacinter snart,dom är ju sååå härliga med all denna doft..:)) Ha en riktigt mysig Fredag...Kram/Annelie

bakom berget sa...

God morgon!Jag ska ta en tur till stan idag. Först ett besök hos min mamma och sen handla. Gissa om det kommer att ligga/stå, en liten hyacint i kassen....
Va bra att ha ett uterum, så att blommorna håller lite längre. Hos mig är det bara stugvärmen som gäller.
Hoppas du får en jättefin fredag!
Kram Åsa.

Madeleine Berglund sa...

Här kommer jag och lägger nästan i blöt....vill ju dofta på dina hyacinter såklart.. mmmm....
Fredag, trevlig helg, jippi, hihihi. =D

kram kram
Madde

MIN LYCKA ♥ sa...

Lika fint som vanligt!!
Jag fick en julblomma av mormor så det blir lite jul här också trots allt!
Trevlig helg gulliga du och hoppas alla sjukdomar har gett med sig nu!