torsdag 18 november 2010

Mossigt vid vår entré

Hej fina bloggvänner!

Idag blir det fortsatt pynt med saker som jag plockat i naturen.

Det är så härligt att ha skog och natur utanför dörren. Att bara kunna gå ut och ta för sig av allt som finns där, helt gratis.
Älskar livet på landet nära skog & hav!

Jag har klätt en kransstomme med mossa från vår bergiga tomt. Närmare jul kanske jag pyntar den lite, men det enkla kan också vara det vackra.



Hoppas att du har en bra dag!

Idag ska jag försöka jobba lite trots att jag har killarna hemma sjuka. V. hostar äntligen lite mindre så jag är en något piggare mamma idag, ler.

Ta hand om dig!
Kul att du kikar in.

Kram Lotta

8 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Fint med pynt från skogen!

Krya på er, stor kram!!

Den där Marie sa...

Jättefin krans! "Less is more" som man brukar säga :)
Ha en bra dag!

Kram Jonna

bakom berget sa...

Vilken jättefin krans! Ja visst är det härligt att bara kunna gå ut och plocka med sig adventspyntet ifrån skogen. Jag var ut i går morse och hämtade lite granris som jag har pyntat med.
Hoppas du får en jättefin dag!
Varm kram från Åsa.

Annies Blå sa...

Kransen är jättefin! Jag hade också tänkt plocka mossa och lingonris till kransar, men här har vi redan över en decimeter snö och flera minusgrader, så får se om jag lyckas gräva fram något material.
Vilken tur att V är på bättringsvägen :).
Kram/Annie

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Men titta så rart och fint. =)

Hur har du det, har du fått sova något nu?
Hur är hostan?

Snart är det fredag äntligen, hoppas ni får njuta, sova och bara ha det helt fantastiskt.

Stor kram
Madde

Levis o Vilda sa...

Så fin krans och jag håller med, det är verkligen härligt att bo nära skogen. Lyxigt rent av! Hoppas helgen ger mig lite tid att införskaffa pysselmaterial!

Kram kram Mia

Bella sa...

Jättefin krans!! Du är så pysslig :)

Hoppas nu att barnen kryar på sig så ni kan få en mysig helg tillsammans familjen

Kraaam Bella

Anonym sa...

Härligt med julmys!! Kommer kika in mycket hos dig innan julen. Så fint Lotta.
Kram kram
Anna Mattsson