måndag 20 december 2010

På min kökshylla

Hej bloggvänner!

Jag är så glad att ni finns och förgyller min dag med era snälla kommentarer, ler.

På hyllan i köket har lite julporslin fått komma fram.
Jag har ingen hel julservis, men muggar och glas från Rolf Berg med tomtemotiv på.



Nu är vi redan inne i julveckan, det är bara några dagar kvar till julafton, barnen väntar och längtar.

Hoppas att du får en bra start på din vecka!
Själv går jag med tungt hjärta och gör mina sista arbetsdagar på jobbet.

Kram Lotta

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilka små rara tomtar!

Önskar dig en fin julvecka! Stor kram Maria

Karin sa...

Mysigt med juldekorationer av olika typer. Fina!
Själv har jag passion för julgrupper med lite tomtar och mossor.
Ha en njutbar vecka, snart är det ett år till nästa "ler"

Husprojekt Drömhus sa...

Hoppas ni hade en mysig fjärde advent, Jättefina juliga koppar & skålar du har.. Kram & ha en bra dag Tiina

Madeleine Berglund sa...

Ååå men titta har ni gran!!! Så ljuvligt!!! Snyggast är det med röda kulor tycker jag. Helrätt!!!! Kram Madde =)

Hanna sa...

Så fint du har det.
Det samma till dig.
kram
Hanna