tisdag 20 december 2011

Fönstertitt

Hej vänner, roligt att ni kikar in!
Tack för alla rara krya på dig hälsningar de värmer mitt ♥.


Jag har tappat räkningen på hur många vita hyacinter som flyttat in hos mig i år.
De sprider en härlig doft och känsla av jul i hela huset, ler.




I mitt ljushus har stearinljuset bytts ut mot en ljusslinga, ombyte förnöjer, ler.

Önskar dig en mysig tisdag, dan före, dan före, dan före, dan före dopparedán.

Här pågår fortsatt kurering i sjuk-jul-stugan.

Kram Lotta ♥

9 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Oj krya på dig! Kryp ner under täcket så att du blir frisk till Jul. Superfint så med ljuslinga istället för ljus

bakom berget sa...

Hej på dig! Visst är det härligt med alla hyacinter som sprider julstämning med sin doft. Jag undrar om mina kommer att hålla sig fina till jul eller om jag måste skaffa nya igen.
Hoppas hoppas att du hinner bli helt frisk så att du kan fira jul för fullt.
Ha en fin tisdag! Kram Åsa.

Bella sa...

Vilken härlig julstämning du sprider här på bloggen med fina bilder från ditt vackra och mysiga hem :)

Fy, din stackare, känns ju som sämsta tänkbara vecka att bli sjuk i, håller alla tummar för att hela familjen hinner bli friska till jul!!

Många goa krya på dig och julkramar

Bella

Norr om Köpenhamn sa...

Hoppas ni kryar på er innan jul! Kikar in lite snabbt och önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Hoppas att du får en mysig jul med familjen :o)

Stor varm julekram
Ulrika

Vardaxlyx sa...

Usch då, ni får krya på er och hoppas ni blir bättre! KRAM

Praliner sa...

Hoppas att ni blir friska till jul! Tack för härlig inspiration!

HOUSE of MANDY sa...

Åh, stort KRYA-PÅ-DIG! Hoppas du piggar på dig till den stora aftonen :)

KRAM Amanda

Jenny sa...

Hej Lotta!
Ajaj, inte kul med influensa så här innan jul! Hoppas du kryar på dig snabbt!

Vad fint du har det i ditt fönster, hyacinter kan man inte ha för många av, de doftar ljuvligt!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

kraam Jenny

mina finaste. sa...

En riktigt god jul till dig med ♥ Hoppas att du snabbt kryar på dig så att du kan fira utan burr i kroppen.

Stoooooor kram
Marie